Brändi- ja kulttuuritiimimme vastaa Kaleva Median markkinoinnista, viestinnästä ja yrityskulttuurin kehittämisestä. Meidän intohimomme on luoda Kaleva Mediasta valtakunnallisesti tunnettu pohjoisen paikallisuuden puolestapuhuja, jota asiakkaamme arvostavat ja josta työntekijämme voivat olla ylpeitä.
Teemme mm. markkina- ja kuluttaja-analyysejä, mainontaa monikanavaisesti, tapahtumamarkkinointia, kehitämme työyhteisöviestintää ja työn mielekkyyttä. Työpäivämme ovat monipuolisia ja vaihtelevia, välillä melkoisen vauhdikkaitakin. Kehitämme ja kehitymme joka päivä. Uskomme henkiseen motivaatioon, intohimoon, yhteishenkeen ja haluun oppia yhä enemmän ja enemmän.
"Oma kiinnostus media-alaa kohtaan innosti hakemaan Kaleva Mediaan töihin, ja ajatus siitä, että voisi omalla osaamisellaan edistää riippumattoman ja vastuullisen journalismin toimintaedellytyksiä sekä digitalisaatiota, on toteutunut päivittäin. Perinteisen sanomalehtimedian digiloikka monimediataloksi innostaa joka päivä miettimään asioita uudella tavalla, ja on ollut mahtava päästä mukaan mukavaan työporukkaan tekemään tätä muutosta."
- Jussi Väätäinen, markkinoinnin tuottaja, Kaleva Media